کتب دفاع مقدس خود می‌تواند سبب ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جوانی که آن روزها را درک نکردند که در واقع نسل سوم انقلابند، باشد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: دفاع‌مقدس ما یادآور ارزش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان سلحشور هشت سال جنگ تحمیلی بوده که با دست خالی به جنگ علیه دشمن تا دندان مسلح رفته و حماسه‌های زیبایی خلق کردند.
 
وی بیان کرد: کتب دفاع مقدس خود می‌تواند سبب ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جوانی که آن روزها را درک نکردند که در واقع نسل سوم انقلابند، باشد.
 
ابوترابی فرد ابراز داشت: نویسندگان دفاع مقدس باید با حفظ همه جوانب باید در انتقال پیام بزرگ جنگ تحمیلی دقت کافی را کنند تا حق مطلب به خوبی در نوشته هایشان اجرا شود.
 
وی ادامه داد: با افتخار می‌گویم که جمع کثیری از نمایندگان مجلس خود فرزندان دفاع مقدس‌اند و حضور این برادران عزیز در عرصه مدیریتی کشور خود سبب توجه مردم به موضوع دفاع مقدس و یاد آوری های ایثارگری‌های رزمندگان و تلاش و همچنین زحمات آن‌هاست. 

ابوترابی فرد در پایان گفت: نمایندگان مجلس تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند و همچنین مصوباتی که به اجرا می‌گذارند باید مبتنی بر ارزش و آرمان‌های شهدا باشد و در همین راه مقدس و نورانی قدم برای کشور بردارند.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار