معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم گفت: با تداوم فعالیت و سرگرمی در دوران سالمندی امید به زندگی بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلسه شورای سالمندان با حضور معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان جهرم در موسسه روزانه جهاندیدگان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار گفت: سالمندی مرحله‌ای اجتناب‌ناپذیر است که انسان با پشت‌سر گذاشتن چند دهه از عمر خود به آن پای می‌گذارد و در این مرحله به طور طبیعی با تغییرات و تحولات جسمی و حتی روحی روبه‌رو می‌شود.

صحرائیان با اشاره به اینکه شهرستان جهرم به عنوان پایلوت دوستدار سالمند در استان است تاکید کرد: باید همه مسئولان از سالمندان حمایت کنند تا شهرستان جهرم در کشور به عنوان یک پایلوت معرفی شود.

وی افزود: باید ضمن خدمات رسانی به سالمندان، در تکریم به این انسان‌های بزرگ و مهربان کوتاهی نکنیم و اگر امروزه گام هایی در امر  خدمات رسانی برداشته شود در آینده برای خودمان نیز مفید فایده خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: سالمندان نیازمند محیطی آرام ، برنامه هایی شاد و مفرح، گردش و تفریح هستند که در این راستا باید مجموعه ایی و پارکی ساخته و راه اندازی شود و همچنین زمینه بازدید از آثار باستانی تاریخی و تفریحی در کشور فراهم شود.  

مهندس صحرائیان با بیان اینکه روسای ادارات نباید از هیچ کوششی برای رفاه عزیزان سالمند دریغ کنند ، تصریح کرد: سالمندان باید در جامعه مورد تکریم قرار گیرند و این امر باید گسترش یابد. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.