به گزارش خبرنگار
باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،کریس تویینگ به همراه سه هم تیمی دیگرش که گروهی متخصص از تولید کنندگان نرم افزار به فکر ساخت دستگاهی افتادند تا دست ها نیز در فضای دیجیتالی قابل استفاده باشند.
این گروه چهار نفره سال ها بر روی دوربین های ثبت کننده تصاویر کار کردند تا به الگوریتمی پایدار برای ایجاد حرکت دست ها ، دست پیدا کنند.
پس از بدست آوردن الگوریتم و با وجود تجربیات فراوان آنها طولی نکشید که که آنها توانستند افزاری طراحی کنند که بتواند حرکات دست و زاویه چرخش مفاصل را تحلیل کند تا در نتیجه کار آن بتوان دست ها را در فضای دیجیتال به کار انداخت.
انتهای پیام/