نوروزی رفت و یک دنیا حسرت به جا گذاشت

اهالی فوتبال با حضور در مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی به اظهار نظر درباره خصوصیات اخلاقی و فنی وی پرداختند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهالی ورزش به اظهار نظر در خصوص هادی نوروزی پرداختند.

حسین هدایتی گفت: زمانی که من در پرسپولیس بودم هادی به این تیم آمد. در این مدت فوتبال ایران هیچ حاشیه‌ای از این بازیکن خوش‌اخلاق ندید. امیدوارم در روز عید غدیر وی با اهل بیت محشور شود و از هواداران فوتبال که به استادیوم آمدند تشکر می کنم.

بهداد سلیمی بیان کرد: به عنوان یک دوست و هم استانی از فوت هادی نوروزی  شوکه شدم و به خانواده وی و جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر  حادثه‌ای این چنینی را در ورزش شاهد نباشیم.

حبیب کاشانی اظهار کرد: هادی جز بازیکنان نخبه تیم بود و بدون شک غیبت همچین بازیکنی شوک بزرگی برای فوتبال ما می‌باشد. امیدوارم خداوند بزرگ به خانواده نوروزی صبر دهد.

پرویز مظلومی نیز یادآور شد: امروز برای تمام فوتبال ایران روز دردناکی است من شخصیت و اخلاق این بازیکن بزرگ را همیشه ستایش کردم و هادی را جز بازیکنان مؤدب و با کیفیت ایران می‌دانستم. درگذشت وی را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم.

مهدی تاج نیز گفت: هادی نوروزی بازیکن دلسوزی برای پرسپولیس بود و همیشه برای پیگیری مطالبات این تیم تلاش می‌کرد. وی معتقد بود اگر تمام تیم‌ها پیشرفت کنند و سرخ‌پوشان پیشرفت نکند فوتبال ایران مرده است البته من در کنار پرسپولیس،استقلال را قرار داده و با حرف او موافق بودم.

تاج ادامه داد: مردم ما با حضور در تشییع پیکر این بازیکن خوش‌اخلاق قدر شناسی  خود را ثابت کردند باز هم به خانواده نوروزی و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.

علي كريمي كه چندين سال همبازي هادي نوروزي بود در حالي كه بي قرار بود و اشك از چشمانش جاري بود توان حرف زدن نداشت ودر گوشه اي از ورزشگاه در بهت بسيار شاهد اجراي مراسم بود گفت: هادي چه آرزوهايي براي فرزندانش داشت اما مرگ امانش نداد.

كريمي در ادامه عنوان كرد : از ديروز صبح تا الان نمي توانم رفتن هادي را باور كنم ورزش ايران يكي از محبوبترين و بي حاشيه ترين ورزشکارانش را از دست داد.

وي تصريح كرد: نزديك به سي هزار نَفَر در تشييع جنازه نوروزي شركت كردند كه اين نشان دهنده محبوبيت نوروزي نزد هواداران دارد.

كَريمي در پايان خاطر نشان كرد: نوروزي ديگر در بين ما نيست و نمي توان كاري كرد بايد همگي براي آرامش روح او دعا كنيم و از خدا صبر براي خانواده آش در خواست كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار