نمایش «منهای دو» یک اثر کمدی است که گاهی یک لبخند زهر آلود روی لبان تماشاگران می‌آورد.

نرجس حسن‌زاده کارگردان نمایش «منهای دو» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «منهای دو» داستان ئ. پیر مردی است که متوجه می‌شوند بیماری «سرطان» تا دو هفته دیگر بیشتر زنده نیستند آنها به همین دلیل تصمیم می‌گیرند که از بیمارستان فرار کنند و در همین راستا اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد که کشش نمایش را ایجاد می‌کنند.

وی درباره‌ی سبک این نمایش بیان کرد: سبک اثر کمدی است، اما در بعضی از قسمت‌ها تماشاگران از خنده‌ی خود پشیمان می‌شود و لبخندش به یک خنده‌ی زهر آلود تبدیل می‌شود.

حسن  زاده درباره‌ی انتخاب بازیگران عنوان کرد: تمام بازیگران این نمایش از دانشجویان رشته تئاتر هستند و ما  اتودرزدن از نقش‌ها را تا زمان اجرا ادامه می‌دهیم.

وی در راستای انتخاب این نمایشگاه برای اجرا اظهار داشت: از همان اول یک نمایش با موقعیت طنز می‌خواستم که این اثر را متناسب با ایده‌های ذهنیم دیدم و از طرفی هم این متن قابلیت کوتاه تر شدن و سهولت برای اجرا را داشت.

کارگردان نمایش «منهای دو» در خصوص اجرا در تماشاخانه هر نقطه گفت: طبق آشنایی قبلی که با این تماشاخانه داشتم و فضای سالن آن را با توجه به دکور و ظرفیت تماشاچی مناسب دیدم در ضمن این تماشاخانه از موقعیت‌ جغرافیایی خوبی هم برخوردار است.

حسن زاده در سالن استاد رکن‌الدین خسروی در تماشاخانه هر نقطه از 6 الی 21 مهر ساعت 20:30 روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به: بازیگران: روح الله رسولی، محسن رستم‌زاده، سپیده ساقب، سعید اکبری، محمد رجبی، نرجس حسن‌زاده، منشی صحنه: سپیده ساقب، دستیار کارگردان:میثم محب الهی، عکاس: روح الله رسولی  اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار