معصومه کریمی بازیگر تلویزیون از تجربه نقش آفرینی در «زیر آسمان شهر» و دلایل کم کاری خود گفت.

معصومه کریمی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه خود در مجموعه «زیر آسمان شهر» اظهار داشت: «زیر آسمان شهر» مجموعه خوبی بود که در سال 1380 تولید شد و به دلیلی داشتن متن و گروه خوب هنوز هم بعد از 14 سال در ذهن هم بعد از 14 سال در ذهن‌ها مانده است و به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود.

وی در مورد دلیل کم کاری و فعالیت‌های هنری اخیر خود، عنوان کرد: من در انتخاب‌هایم سخت گیر هستم، البته در چند سال اخیر به دلایل شخصی خارج از ایران بودم و این عوامل موجب کم کاری من شده بود. در حال حاضر در سریال «دور دست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد نقش آفرینی می‌کنم که یک سریال 26 قسمتی است و هنرمندانی چون دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی و هومن برق نورد در آن نقش آفرینی می‌کنند، البته در این سال‌ها علاوه بر بازیگری، عکاسی هم می کنم و گل و گیاه نیز پرورش می‌دهم و یک باغچه کوچک در آپارتمانم دارم.

کریمی با اشاره به این که بازیگران جوان در حال حاضر موفق هستند، بیان کرد: زمانی که ما پا به این عرصه گذاشتیم با پشتوانه بازیگری در تئاتر، مطالعه کردن، فعالیت و ... به کسب تجربه پرداختم.

جوانان بازیگر امروز هم با کسب تجربه و سعی و تلاش موفق خواهند بود و اگر صبور باشند و پله پله در این مسیر قدم بردارند، آینده خوبی خواهند داشت.

بازیگر «زیر آسمان شهر» در خصوص تاثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران، گفت: تحصیلات و آموزش اگر صرفا تاثیر نخواهند داشت و بهتر است این آموزش و تحصیلات همراه با کسب مهارت و تجربه باشد.

تحصیلات و آموزشی همراه با کسب مهارت در موفقیت بازیگران موثر خواهد بود.

کریمی در مورد راز ماندگی هنرمندان عنوان کرد: هنرمند تعریف پیچیده ای دارد و من هنوز تعریف دقیقی از آن ندارم. عرصه هنر با روح و روان ارتباط دارد و حوزه‌ای لطیف است. هنرمند و هر کسی اگر به تعالی بیندیشد، ماندگار خواهد.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری، مطرح کرد: زمانی که به مدرسه می‌رفتم همیشه در ذهنم به بازیگران فکر می‌کردم و می گفتم خوش به حال بازیگران که شرایط خوبی دارند، اما وقتی خودم وارد این حیطه شدم فهمیدم کار خیلی سختی است، علاقمندان بازیگری بدانند آن چیزی را که در ظاهر این حیطه می‌بینند با باطن و واقعیت متفاوت است. با عشق و علاقه وارد این حیطه شوند و برای پیشرفت و ماندگی تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.