مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی خصوصیات اخلاقی خوبی که مرحوم هادی نوروزی داشت باعث شده بود افراد زیادی به ورزشگاه بیایند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرکت در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی گفت :وظیفه انسانی ما بود که در این مراسم شرکت کنیم و این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش و به ویژه خانواده های نوروزی و همچنین باشگاه پرسپولیس و تک تک اعضای تیم پرسپولیس تسلیت می گویم.

وی ادامه داد :هادی نوروزی بازیکن ارزشمند ،با اخلاق و با انضباطی به حساب می آمد و همیشه به باشگاهش تعصب خاصی داشت .

مدیر عامل استقلال افزود :به طور کلی این بازیکن برای تمامی مردم و مسئولان قابل احترام بود و همه به دلیل اخلاق خوبی که این ورزشکار داشت با جان و دل در مراسمش حضور پیدا کردند و امیدوارم تمامی ورزشکاران خصوصیات اخلاقی مرحوم هادب نوروزی را الگوی خود قرار دهند تا همیشه مورد حمایت همه قرار بگیرند.

افشارزاده تصریح کرد :به نظرمن ورزشکار بودن و قهرمانی لحظه ای است و آنچه که باقی میماند اخلاق، رفتار و منش است که نوروزی این خصوصیات را داشت.

وی ادامه داد : مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی به خوبی برگزار شد چرا که این بازیکن لیاقت این همه خوبی را داشته است .در هر صورت بهتر است باشگاه پرسپولیس در یک زمان مناسب به زندگی این بازیکن رسیدگی کند تا خانواده مرحوم نوروزی در آرامش باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار