نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ما باید قدر دان نعمت ولایت باشیم افزود: این امنیت وآرامش مدیون تبعیت از ولایت و همدلی و اتحاد مردم در سایه آنست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی با تبریک عید سعید غدیر خم گفت :این عید به عنوان عید الله اکبر مسلمانان است و ما باید شکر گزار این موهبت الهی باشیم.

وی با اشاره به انکه ما باید قدر دان نعمت ولایت باشیم افزود: این امنیت وآرامش مدیون تبعیت از ولایت و همدلی و اتحاد مردم در سایه آنست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فاجعه خونین منا گفت: آل سعود کفایت مدیریت حج واداره حرمین شریفین را ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات با صلابت مقام معظم رهبری مبنی بر بی کفایتی آل سعود و لزوم پاسخگو بودن انها افزود : در مورد اقتدار جایگاه ولایت همین بس که بعد از فرمایشات ایشان معادلات غییر و دولت آل سعود از ایران عذر خواهی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان از برگزاری مراسم برای جانباختگان حادثه منا خبر داد و از عموم  مردم دعوت کرد که در این مراسم شرکت کنند.

وی  همچنین با تبریک آغاز هفته نیرویی انتظامی اضافه کرد :نیرویی انتظامی نماد اقتدار و مایه دلگرمی و امید برای مردم است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه نیرویی انتظامی در این سالها رویکرد خوبی داشته است افزود: وجود این ارگان مایه آرامش برای احادمردم قانون مند ،مومن و متدین است و در مقابل لرزه بر اندام قانون شکنان می اندازد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: امنیت ، مدیون ، ولایت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.