لرستان؛

لرستان و میزبانی خوب مسابقات جهانی کوراش

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت :با توجه به امکانات موجود استان لرستان مسابقات جهانی کوراش را به بهترین وجه ممکن میزبانی خواهد کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزیز پور افزود: برگزاری مسابقات در سطح ملی و جهان در انحصار هیچ استانی نیست و می تواند با توجه به پتانسیل های موجود در هر استانی برگزار شود.

وی با اشاره به میزبانی تحسین برانگیز لرستان در برگزاری رقابتهای جهانی و ملی گفت:مسوولان ارشد استان و جامعه ورزش لرستان تمام شرایط و ضروریات برگزاری مسابقات جهانی کوراش را در تمام زمینه ها فراهم کرده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان افزود: امیدواریم میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی گامی موثر برای توسعه ورزش لرستان فراهم نماید.

عزیزپور گفت: امیدواریم با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح جهانی جایگاه اصلی خود در دنیا باز گردانیم.

گفتنی است با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی کوراش، ایران برای نخستین بار آبان ماه میزبان مسابقات جهانی کوراش در لرستان خواهد بود.

این تصمیم در حاشیه برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا توسط آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو پیشنهاد شد که در پایان این نشست با موافقت رئیس فدراسیون جهانی کوراش و با تایید شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان قرار شد استان لرستان میزبان این دوره از مسابقات باشد.

مسابقات جهانی کوراش در 14 و 15 آبان ماه امسال در 8 وزن در بخش مردان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.