صدرنشین روز نخست سومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه در برابر بازی خوب تیم شهیدان آهندوست اداره کل ورزش و جوانان تسلیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در دومین شب سومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، در بازی نخست تیم شهیدان آهندوست اداره کل ورزش و جوانان که در روز اول با نتیجه نزدیک چهار- شش مغلوب تیم شهید آوینی خبر صدا و سیما شده بود در یک بازی منسجم و کم نقص توانست تیم قدرتمند شهید صارمی رسانه ورزش ( خبرنگاران) را با نتیجه قاطع چهار بر صفر از پیش رو بردارد تا تکلیف قهرمانی این مسابقات به شب پایانی کشیده شود.

در بازی دوم دومین شب مسابقات نیز دو تیم شهید نیکخواه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و شهید آوینی خبر صدا و سیما به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی چهار- چهار رضایت دادند.

در حال حاضر تیم خبر صدا و سیما با چهار امتیاز صدرنشین است و تیم های رسانه ورزش و اداره کل ورزش و جوانان هر کدام با سه امتیاز و بخاطر تفاضل گل بترتيب در رده های دوم و سوم قرار دارند و شورای هماهنگی روابط عمومی ها با یک امتیاز قهر نشین است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.