سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: تیم فوتبال ایلام با ناداوری و مشکلات داوری و به ناحق در برابر تیم شهرداری سنندج شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ایناس آراسته نژاد اعلام کرد: در نیمه اول بازی با توجه به حضور 2 توپ در زمین بازی، داور به بازیکنان دفاع ایلام دستور توقف بازی داد تا توپ اضافی به بیرون زمین منتقل شوداما در زمان تیم مقابل با استفاده از دیگر توپ موجود در زمین اقدام به گلزنی کرد و گل نیز توسط داور بازی پذیرفته شد و به همین علت بنده نیز به نشانه اعتراض به مدت 10 دقیقه بازیکنان را از زمین بیرون آوردم.

آراسته نژاد افزود: در نیمه دوم هم با توجه به اینکه بازیکنان تیم ایلام کنترل بازی را در دست داشتند و توانستند بازی و تیم حریف را به کنترل خویش درآورند و پس از اینکه بازیکنان پالایش گاز خود را برای برد آماده کرده بودند اما ناگاه داور بازی به بهانه گرمای زیاد هوا اقدام به توقف بازی کرد.

وی اضافه کرد: داور در حالی بازی را به بهانه گرمای هوا متوقف کرد که بازیکنان ایلامی کاملا بر بازی مسلط بودند و یک ضربه ایستگاهی را به دست آورده بودند و موقعیت برای زدن گل پیروزی بخش فراهم بود.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: اما بعد از توقف بازی به مدت یک ربع ساعت، شیرازه بازی از دست بازیکنان ایلامی خارج شد و همین بی برنامگی داوران موجب شد تیم حریف گل دوم را وارد دروازه نماینده ایلام کند.

آراسته نژاد اظهار کرد: عملکرد داوران در بازی را به کمیته داروان فدراسیون منعکس کرده ایم و شکایت خود را پیگیری می کنیم تا در حق دیگر تیم های حاضر در لیگ این گونه اجحاف ها صورت نگیرد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده کردستان به پایان رسید.
 
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.