معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از معضلات ترافیکی اصفهان، معضل پارک دوبل یا پارک دوگانه در حاشیه خیابان ها است.

پارک دوبل معضل خیابان های اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی با بیان اینکه پارک دوبل مشکلات بسیاری را ایجاد می کند، افزود: هر خیابان سه خط آزاد برای عبور خودرو دارد و با پارک دوبل،خط دوم خیابان نیز گرفته می شود و تنها یک خط عبوری به عبور خودروها اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکهزمانی که دوخط عبورمعابرازسرویس خارج شود،جریان آزاد ترافیک مختل می شود، تصریح کرد:وقتی یک خط آزادبرای عبوردراختیار خوردروها قرار می گیرد رانندگان خودروها باید انحراف به چپداشتهباشندو این موضوع منجر به بروز ترافیک و راهبندان می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندانی که این تخلف را انجام می دهند، حق دیگر شهروندان را نیز تضییع می کنند، گفت: اگر تصادفی در اثر پارک دوبل رخ دهد، افرادی که پارک دوبل انجام داده اند در وقوع آن سهیم هستند.

صلواتی با تاکید بر اینکه به صورت ویژه با پارک دوبل برخورد می شود، خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور تجهیزات حمل خودرو در شهر افزایش می یابد تا با این معضل در شهر برخورد شود.

وی با بیان اینکه اکنون حاشیه خیابان ها برای پارک خودرو آزاد است و برای پارک خودرو هزینه ای از شهروندان دریافت نمی شود اظهارداشت: پارک دو گانه در فضاهای عرض کم معابر غیرقابل قبول است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود در معابر شهر از پارک دوبل خودداری کنند زیرا حق همه شهروندان است که از جریان آزاد ترافیک استفاده نمایند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: معاون ، حمل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.