تیم های درمانی اورژانس 115 از ساعات اولیه ورود حجاج خانه خدا به فرودگاه شهید دستغیب شیراز، برای خدمت رسانی در فرودگاه حاضر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛  با توجه به خطر ابتلای حجاج به ویروس کورونا به محض پیاده شدن از هواپیما قبل از ورود به سالن فرودگاه توسط تیمی از اورژانس مورد معاینه قرار گرفتند.

دکتر عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس در حاشیه برگزاری این برنامه، گفت: تیم امدادگران اورژانس با استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس در فرودگاه برای پوشش هرچه بهتر نیازهای حجاج در این مراسم شرکت کردند.

وی افزود: تمام تیم های اورژانس 115 مستقر در سطح شهر آموزش های لازم را برای برخورد با موارد احتمالی از کورونا ویروس دیده اند و در تمام آمبولانس ها وسایل حفاظت شخصی در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس ایزوله نیز برای انتقال موارد احتمالی از کورونا ویروس آماده شده است که اگر موردی گزارش شد توسط آمبولانس مخصوص به مراکز درمانی منتقل شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.