حمایت‌های مالی در قالب تسهیلات جهت ارتقای سیستم‌های تجاری سازی

به جهت ارتقای بسترهای تجاری سازی باید حمایت‌های مالی در قالب تسهیلات ارائه شود.

حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: به جهت ارتقای بسترهای تجاری سازی باید حمایت‌های مالی در قالب تسهیلات ارائه شود. امروزه طرح‌هایی که برای تجاری سازی برخی محصولات انجام می شود، باید با پشتیبانی و حمایت های مالی صورت گیرد چرا باید تولیدات محصولات فنی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین تولید شود.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی نسخه تجاری سازی را طراحی و تدوین کنیم تا بستری فراهم شود که دانش فنی فروش و حمایت از تولید به عمل آید.

صابری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور خاطر نشان کرد: امروزه با شناخت بهتر ظرفیت‌های موجود در کشور را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا پتانسیل بالایی در زمینه تجاری سازی و انتقال الگوهای عملی داشته باشیم و در این زمینه پیشرفت کنیم.

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس در خصوص فرآیند تجاری سازی خاطر نشان کرد: در فرآیند تجاری سازی در ابتدا باید طرح اولیه مورد بررسی و اقدامات موثر در حوزه ارزیابی و مشارکت و امکان‌سنجی صورت گیرد. خوش‌بختانه توانستیم با پتانسیل‌ها و توانمندی ها آشنا شویم ضمن اینکه همکاری های مشترک در حوزه تجاری سازی درحال انجام است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار