معاون ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: مددجوی چابهاری پس از تحمل 6 ماه حبس با گذشت شاکی پرونده و پرداخت بدهی از طرف ستاد دیه سیستان و بلوچستان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

مددجوی چابهاری با کمک ستاد دیه به آغوش گرم خانواده بازگشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سید محمدباقر درافشان طباطبایی افزود: یکی از صیادان استان برای فراهم کردن ادوات صیادی از فردی مقداری وسیله ماهیگیری خریداری و در قبال خرید ادوات صیادی اقدام به صدور یک فقره چک به مبلغ 125 میلیون تومان در وجه شاکی کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از مدتی افت صید و کاهش قیمت محصولات صید شده و از طرفی تحولات بازار ارز موجب شد تا این فرد صیاد نتواند مبلغ وصولی از شاکی را پرداخت کند.

درافشان طباطبایی با بیان اینکه لنج ماهیگیری این فرد که از طریق دریافت وام تهیه شده بود توسط بانک عامل توقیف می‌شد بیان کرد: با توجه به تحقیقات به‌عمل آمده توسط واحد مددکاری ستاد دیه استان از وضعیت مددجو و با ارشاد و معاضدت‌هایی که توسـط اعضای ستاد دیه استـان با شاکی به‌عمل آمد، پس از دریافت مبلغ 60 میلیون از بقیه مبلغ دیه صرف نظر و گذشت بدون قید و شرط خود را در این پرونده اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.