شهروندان گیلانی روزانه بیش از هزار و 500 بار با پلیس 110 تماس می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده انتظامی گیلان همزمان با هفته ناجا در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت : در نیمه نخست امسال حدود 281 هزار مورد تماس تلفنی با پلیس 110 استان به ثبت رسید که میانگین ماهانه آن حدود 47 هزار تماس و میانگین روزانه هزار و 510 مورد است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه حوزه پلیس راهور با داشتن 95 هزار و 617 تماس بیشترین فراوانی تماس با پلیس 110 را در 6 ماه گذشته به خود اختصاص داد تصریح کرد : بیش از 81 هزار مورد از این تماس ها نیز به مسایل مربوط به نزاع و درگیری اختصاص دارد.

وی از کاهش 5 درصدی وقوع قتل در گیلان در نیمه ی نخست امسال خبر داد و گفت : در این مدت سرقت از منازل مسکونی 12 درصد افزایش یافته که برای جلوگیری از آن اقدامات پیشگیرانه و آگاهی بخشی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه 80 درصد سرقت های منازل استان با سکونت های موقتی ارتباط دارد ، از صاحبان منازل استیجاری و اجاره دهندگان اقامتگاه های فصلی و موقتی خواست نکات ایمنی و بازدارنده را هنگام اجاره منزل یا اقامتگاه شان رعایت کنند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.