اولین دوره مسابقات بهکاپ آتش نشانان با همت هیات همگانی استان تهران ،تربیت بدنی سازمان ، انجمن ورزشی بهكاپ كشور وکمیته بهکاپ استان تهران در سالن ورزشی ایستگاه 25 آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دوره از این مسابقات بیش از 60 نفر از ورزشکاران سازمان آتش نشانی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنا به اظهار عباس مغاری رییس کمیته بهکاپ استان تهران، مرحله مقدماتی این رقابت ها به شكل یك حذفی برگزارشد که در پایان، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: در این دوره، تیم کارآموزان مرکز آموزش آتش نشانی تهران، قهرمان این مسابقات شد و تیم های مجموعه ورزشی پهلوان نامجو (پیشگیری) و منطقه سه عملیات این سازمان به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

اسامی اعضای تیم های برنده این مسابقات به شرح ذیل است:

مقام اول: تیم کارآموزان مركز آموزش این سازمان(مهدی قربانی، سعید جهانبخش، حسین نجفی به سرپرستی محسن حیدرپور)
مقام دوم: تیم مجموعه ورزشی پهلوان نامجو(پیشگیری)(مسعود جغتایی، حمید رضایی، محمد رستمی به سرپرستی مهدی پیروز)
مقام سوم: تیم منطقه سه عملیات(هادی ایمانی، حسین مسعودی فر، مهدی ایمانی به سرپرستی محمد زارع)
در مراسم پایانی این مسابقات توسط بهرام نوروزی نایب رئیس کمیته مستقل بهکاپ کشورو چند تن از اعضای این کمیته و همچنین مسئولان تربیت بدنی آتش نشانی(به نمایندگی ازمدیرعامل این سازمان) از خانواده آتش نشان شهید بزرگوار قدردانی شد و همچنین لوح تقدیربه فرزند این شهید "امیر مولایی" از خوانندگان خوب کشور اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار