این آموزشگاه ویژه اتباع خارجی و اتباع افغان و به منظور افزایش خدمات آموزشی و پژوهشی ساخته می شود.

ساخت آموزشگاه با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از آغاز ساخت آموزشگاه 12 کلاسه با تامین اعتبار از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان(UNHCR) در سمنان خبر داد.

ابوالفضل دربانی افزود: کار ساخت این آموزشگاه 12 کلاسه با تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، آغاز شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این آموزشگاه ویژه اتباع خارجی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره لزوم ثبت نام از فرزندان اتباع افغان در مدارس و به منظور افزایش خدمات آموزشی و پژوهشی به اتباع خارجی ساخته می شود.

 گفتنی است این آموزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع، با زیربنای هزار و 72 مترمربع، محوطه سازی هزار و 900 مترمربع و دیوارکشی 190 متر در حال ساخت است.

 وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی و تفاهم با کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان|، ساخت این آموزشگاه ویژه اتباع خارجی باید تا ابتدای ژانویه، دهم دی 94 به پایان برسد و همچنین مبلغ سه میلیارد ریال نیز از سوی خیرین برای ساخت این آموزشگاه هزینه می شود.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان افزود: ساخت مدارس ویژه اتباع خارجی از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، در سه استان سمنان، قزوین و فارس برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.