بجنورد؛

جان باختن یك شهروند بجنوردی بر اثر آتش‌سوزی در منزل مسكونی

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: آتش‌سوزی منزل مسکونی جان یک شهروند بجنوردی را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ؛ علی گودرزی افزود: عصر روزگذشته بر اثر حریق دو واحد مسکونی در بجنورد جان یکی از اعضای خانواده را گرفت.

گودرزی زمان این آتش‌سوزی را ساعت 15 و 36 دقیقه روز گذشته اعلام کرد و گفت: با توجه به‌شدت آتش‌سوزی، چهار اکیپ و 30 نیروی آتش‌نشان از تمامی مراکز آتش‌نشانی بجنورد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت:این آتش‌سوزی از حیاط منزل مسکونی که به‌صورت غیرقانونی به انبار تبدیل‌شده بود آغاز و به طبقه بالا سرایت کرد.

گودرزی افزود: در این حادثه یک انبار 250 متری به دلیل رعایت نکردن اصول صحیح انبارداری در آتش سوخت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آتش‌نشانی با استفاده از نردبان 8 متری مادر و کودک 2 ساله‌ای که محبوس شده بودند را به‌سختی نجات دادند.

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد اظهار داشت: خانمی میان‌سال نیز که طی این آتش‌سوزی در طبقه نخست حبس شده بود به علت خفگی ناشی از دود جان خود را از دست داد.

گودرزی تصریح کرد: در این حادثه چند نفر از مأموران آتش‌نشانی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

شهردار بجنورد نیز درباره علت آتش‌سوزی افزود: متأسفانه حیاط این منزل مسکونی به ‌صورت غیرقانونی به انبار تبدیل‌شده بود و به‌ اندازه چند تریلی مواد شوینده و شیمیایی در آن نگهداری می‌شد که سبب ایجاد حریق شد.

روح‌الله براتیان بابیان اینکه تاکنون شهرداری چندین بار به علت این ساخت‌وساز غیرمجاز به صاحب‌ملک تذکر داده بود افزود: دادستان بجنورد نیز با حضور در محل این حادثه بر برخورد قاطع با چنین تخلف‌هایی تأکید و خواستار جلوگیری از این قبیل ساخت‌وسازها شد.

وی افزود: در این اتفاق یکی از مأموران شهرداری نیز که به کمک آتش‌نشانان شتافته بود مصدوم و راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.