پیکر جانباز سرافراز علی صرفی و حجت الاسلام نصرت الله واحدی دامغانی در سمنان تشییع شد.

تشییع پیکر 2نفر از حجاج دامغانی فاجعه منا در سمنانبه گزارش از سمنان، پیکر جانباز سرافراز علی صرفی و حجت الاسلام نصرت الله واحدی دامغانی از اهالی شهرستان دامغان که در فاجعه منا در مکه جان باختند، در سمنان تشییع شد.

 این آئین تشییع با حضور مردم و مسئولان استان سمنان، از ساعت 10 صبح سیزدهم مهر 94 از میدان سعدی تا میدان مشاهیر این شهر برگزار شد. 

علی صرفی 54 ساله از کاروانهای استان تهران به مکه مشرف شد و حجت الاسلام نصرت الله واحدی، روحانی یکی از کاروانهای اعزامی از استان فارس بود.

 پیکر این عزیران امروز ساعت 15 در شهر دامغان تشییع می شود و پیکر علی صرفی در گلزار شهدای دامغان در کنار برادر شهیدش و پیکر حجت الاسلام نصرت الله واحدی دامغانی نیز در گلزار شهدای روستای حسن آباد دامغان خاکسپاری می شود. 
 
گفتنی است حاجیان اعزامی از کاروانهای استان سمنان در فاجعه منا آسیبی ندیدند، ولی در این فاجعه دو تن از اهالی استان سمنان، اعزامی از استانهای دیگر، جان باختند و دو تن از اهالی شاهرود که در حادثه مکه جان باختند همچنان مفقود اعلام شده اند. 

در این آئین حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد وکیلی استاندار، جمعی از مسئولان و مردم متدین استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.