اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

علیرضا دبیر طبق روال پست های اینستاگرامی اش، عکسی از بازدیدش از سرداب مرقد امام زاده صالح را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی (72)
" مثل يك ليوان آب تگرگي وسط ظهر تابستون، مثل يك نفس عميق كنار دريا، يا به قول معروف مثل اون لحظه كه بارون مي زنه ... انگار تمام غم و غصه و فشار و اضطراب هاي آدم رو به آني از روي دوشش برمي دارند سرداب مرقد مطهر امامزاده صالح (ع) تهران تجريش."

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی روز گذشته با دو فوریت طرح فراکسیون رهروان ولایت درباره برجام، با در دست داشتن پلاکاردی اعتراض خود را اعلام کرد.

بسته اینستاگردی (72)
" عکسی برای ثبت در تاریخ

به دلیل باقی ماندن تحریم های ظالمانه، بازرسی های بی سابقه از مراکز نظامی و نفوذ دشمن، تقويت احتمال حمله نظامی و توقف پیشرفت کشور، من با برجام مخالفم هر چند عده ای امروز این سخن را نخواهند فهمید، اما در کمتر از یک سال پی به واقعیت خواهند برد.

عکس امروز در صحن علنی مجلس همزمان با اخذ رای طرح دو فوریتی لاریجانی است که بنده مخالفت کردم. دو فوریت آن رای نیاورد."

حمید بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده با انتشار عکس رسایی پلاکارد به دست در صحن علنی، نسبت به عمکرد وی در جلسه بررسی طرح دو فوریتی رسیدگی به طرح برجام انتقاد کرد و از وی از رسایی خواست تا کمی استراحت کرده و فرصت اظهارنظر را به نمایندگان دیگر نیز بدهد.

بسته اینستاگردی (72)

"جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دكتر لاریجانی، همه ی نمایندگان محترم مجلس و بلكه همه ی ملت ایران والله، بالله میدانند كه شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما كه دیگه پلاكارد نمیخواست.

بخدا همه میدانیم كه جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاكرات هسته ای بودید، همه میدانند كه شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فكر نمیكنم كسی نداند كه جنابعالی در این دو سال كه تیم مذاكراتی در حال مذاكره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاكرات وین اختصاص دادید.

بخدا همه میدانند كه در همین دوره بعداز پایان مذاكرات چقدر در سخنرانیهای خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فكر نكنم یك نفر باشد كه نداند شما با چه حساسیتی در گفتگوهای كمیسیون برجام شركت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دكتر عراقچی به بحث بگذارید. حتی یك نفر هم نیست كه نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای كمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شركت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه كنید.

والله همه میدانند كه شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را به معنای باز شدن راه نفوذ دشمن میدانید.بخدا همه اینها را میدانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاكارد در مجلس بود، ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده كه به قدر كافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می كنیم حالا كه بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یك كمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یك كمی هم دیگر نمایندگان صحبت كنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناكرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا علی"

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در بازدید خود از بیمارستان رسول اکرم (ص) با پسری کوچک و بازیگوش که از بیماری سرطان رنج می برد ملاقات کرد و عکس وی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی (72)

" امروز براي بازديد از بخش هاي تازه تاسيس و بازسازي شده بيمارستان حضرت رسول اكرم (ص) رفته بودم. هنگام عبور از يكي از بخش ها صداي ضعيف اما بازیگوش پسر بچه اي كه یک دستش در دست پدر بود و دست ديگرش وصل به سرم، دقايقي متوقفم كرد.

حسين، شنیده بود وزیر می آید. با همان سرمی که به دستش بود پدرش را مجبور کرده بود او را از اتاق بیرون بیاورد تا با وزیر دست بدهد!

اگر چه سرطان، برق شادي و شيطنت را از چشمان معصوم حسین ربوده بود. اما دستانش گرم بود و سرشار از حس زندگی و معرفت. دست دادن مردانه و محکمش، ذهن مرا به زمزمه انداخت که ... تا شقایق هست، زندگی باید کرد... محبت این پسر کوچکم و لبخند و ابراز رضایت پدرش از خدمات و حمايتهای پرسنل بیمارستان، دلگرمم کرد. درست به همان میزانی که بار مسوولیت را بر دوش من و همکارانم بیشتر کرد.

حسین کوچک، سرطان خون دارد. براي شفاي او و همه كودكان بیمار سرزمينمان دعا كنيم."

پوریا پورسرخ که دچار بی خوابی شده بود، عکسی از سفر خود به ماداگاسکار را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بسته اینستاگردی (72)

"ظاهراً خوابم نميبره امشب ... داشتم عكسامو تو گوشيم نگاه ميكردم كه اين عكسو با يكي از بچه هاي متعجب ماداگاسكار ديدم. دوستان شب زنده دار كامنت بلاك شدم ظاهراً نميشه جواب بدم شب همگي خوش."

الیکا عبدالرازقی که با همسرش برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی به شیراز سفر کرده بود، عکس یادگاری خود با مجری زن سیما را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بسته اینستاگردی (72)

" ما به همراه مژده لواسانی نازنین همین جمعه ای که گذشت در برنامه خوشا شیراز، واقعا خوشا شیراز."

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون هم عکسی از دوران کودکی خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، البته اگر توضیح این عکس نبود احتمالا، کاربران آن را با تصویر خواهر آقای بازیگر اشتباه می گرفتند.

بسته اینستاگردی (72)

"بچه که بودم غم بود، اما کم بود"

علی اوجی هم عکسی از حضورش در باند فرودگاه را در اینستاگرام منتشر کرد، احتمالا این آقای بازیگر در حال پیاده شدن از هواپیمای شخصی اش است.
بسته اینستاگردی (72)

" طلوع یه حس و حال دیگه ای داره، روزتون خوب، دوستتون دارم."

هانیه بیاتی هم عکسی از سفرش را منتشر کرد که البته باعث تحریک اشتهای کاربران می شود.

بسته اینستاگردی (72)

" صبح کلاردشتی"

داریوش فرضیایی تصویری از کنسرت سال 90 حمید عسگری را به اشتراک گذاشت، عمو پورنگ و امیر محمد برای حضور در این کنسرت مجبور شدند تا به کوالامپور سفر کنند!

بسته اینستاگردی (72)
يه عکس از پشت صحنه اجرای من و امیر محمد و حمید عسگری (خواننده) در مالزی _ کوالالامپور سال 1390

مرتضی طلاییکه بر اثر نشت گاز دچار سوختگی شد و بعد از طی دوره درمان در پنجم مهرماه از بیمارستان مرخص شد، با انتشار عکسی از خود به همراه جمشید مشایخی از همسایگی با این بازیگر خبر داد؛ جمشید مشایخی با حضور در منزل مرتضی طلایی از وی عیادت کرد.

بسته اینستاگردی (72)

" امام على عليه السلام

اِنَّ لِلّدارِ شَرَفا وَ شَرَفُهَا السّاحَةُ الواسِعَةُ وَ الخُلَطاءُ الصّالِحونَ وَ اِنَّ لَها بَرَكَةً وَ بَرَكَتُها جَودَةُ مَوضِعِها وَسَعَةُ ساحَتِها وَ حُسنُ جِوارِ جيرانِها؛

خانه را شرافتى است. شرافت خانه به وسعت حياط (قسمت جلوى خانه) و هم نشينان خوب است. و خانه را بركتى است، بركت خانه جايگاه خوب آن، وسعت محوطه آن و همسايگان خوب آن است.

مكارم الاخلاق، ص 125.

در معيت همسايه بسيار گرامى و دوست داشتنى جناب استاد مشايخى."

حمید عسگری عکسی یادگاری با سجاد شهباز زاده را در اینستاگرام خود منتشر کرد، وی در این تصویر پیراهن تیم استقلال با شماره 7 و نام حمید را در دست دارد.

بسته اینستاگردی (72)

" يه هديه جالب از طرف باشگاه استقلال، در كنار سجاد شهباززاده نازنينم."

محسن بنگر فیلمی قدیمی از حضورش با هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی را در کنار فیلم خود که برای تشییع این فوتبالیست به ورزشگاه رفته بود، قرار داد و از هم تیمی اش یاد کرد.

بسته اینستاگردی (72)

" کاش بد بودی، به یاد خیلی روزا هم اتاقی عزیز."


مهدی رحمتی که پیش از این با انتشار ویدئویی از کمک یک گربه به ماهی ها برای زنده مانده، نظرسنجی راه انداخته بود، برندگان این مسابقه را اعلام کرد.

بسته اینستاگردی (72)

"هواداران دوست داشتنی

بعد از ویدیویی كه هفته قبل درباره وفای حیرت انگیز یك سگ برای نجات دو ماهی منتشر كردم بیش از چهار هزار كامنت از طرف كاربران درباره آن موضوع نوشته شد. می خواهم از تك تك شما عزیزان تشكر كنم، همه متن ها عالی بود و انتخاب كردن بسیار سخت. من به خودم اجازه چنین كاری را ندادم و چند نفر از دوستان اهل ذوقم به انتخاب چهار كامنت پرداختند.

می دانم كه كامنت هایی كه انتخاب نشدند هم دست كمی از این چهار كامنت نداشتند اما من را به بزرگی خودتان ببخشید، هدف از این كار فقط یك مكاتبه فرهنگی و اخلاقی بین همه ما بود. امیدوارم در آینده نزدیك بتوانم بیشتر در خدمت شما عزیزان باشم. با تشكر از همگی دوستانی كه آن پست را با نوشتن یك كامنت مفتخر كردند.

در ضمن چهار پیراهنی كه قولش را داده بودم از طریق پست به نشانی این عزیزان ارسال می شود . من به این چهار كاربر عزیز ، در بخش دایركت پیغام دادم و منتظر ارسال نشانی محل زندگی شان هستم . مجددا از همه شما عزیزان سپاسگزارم."

گزارش از: فاطمه باقری

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.