کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با پول کشورهای عربی اداره می شود و مشخص بود که حرف عربستان را گوش دهد و داور بازی را تغییر دهد.

خسروی: جایگزینی شکراله به جای فغانی لکه ننگی بر تصمیم AFC استعلی خسروی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: از همان ابتدا مشخص بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نوکر صفتی کند و فغانی را از قضاوت بازی الاهلاب عربستان- الاهلی امارات بر دارد و نواف شکراله بحرینی را جایگزینش کند.
 
خسروی در ادامه عنوان کرد: در تاریخ فوتبال دنیا سراغ نداریم که یک کشور دست به چیدمان داوری بزند و با اعتراض تیم داوری را تغییر دهد کنفدراسیون فوتبال آسیا پر از مهره‌های فاسد است که انحصار طلبی و نژاد پرستی در این کنفدراسیون حاکم است.
 
وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید به سرعت اعتراض خود را به AFC ارسال کند و جلوی تغییر این چیدمان را بگیرد، فغانی داور بین‌المللی مورد تائید فیفا بوده و زیر پرچم آبی رنگ فیفا با شعار بازی جوانمردانه مصونیت دارد.
 
کارشناس داوری گفت: جایگزینی نواف شکراله بحرینی به جای به جای علیرضا فغانی لکه ننگی بر تصمیم کنفدراسیون آسیا است. من در جام ملتهای آسیا هم هشدار دادم که نواف شکراله را جلوی محسن ترکی گذاشتند و در زمان مسابقات قهرمانی جوانان جهان هم با سپردن بازی نیمه نهایی به نواف شکراله قصد دارند وی را به جام جهانی ببرند و فغانی داور ذخیره مسابقات شود.
 
خسروی بیان کرد: من به مسئولان کمیته داوران هشدار دادم اما توجه نکردند و حتی مرا مورد بازخواست قرار دادند بحرین تحت سلطه عربستان است و تیم ملی فوتبال بحرین بعد از پیروزی مقابل ایران با پرچم عربستان شادی کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه الاهلی امارات باید به سرعت اعتراض خود را به انتخاب نواف شکراله به کفندراسیون فوتبال آسیا اعلام کند در غیر این صورت در آینده شاهد خواهیم بود که در داوری آسیا سنگ روی سنگ نخواهد ماند.
 
خسروی تصریح کرد: برداشتن فغانی از این مسابقه خطر حذف وی را از کاندیدایی جام جهانی روسیه در پی دارد، مسئولان همیشه در سفر کمیته داوران یک بار به حرف من گوش دهند و میزهایشان را رها کرده و برای احقاق حق یک داور به مالزی بروند و از گرفتن عکس سلفی با خارجی ها خودداری کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خسروی ، فغانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار