نخستین دوره رقابت های رکورد گیری و مهارت های توپی انتخابی سیستان و بلوچستان برای حضور در رقابت های کشوری در زاهدان برگزار شد.

برگزاری رقابت های مهارت های توپی انتخابی در زاهدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مسئول کمیته برگزاری این دوره از رقابتها گفت: رقابتهای رکورد گیری و مهارتهای توپی به منظور شناسایی ورزشکاران برتر در 9 ماده ورزشی برگزار شده است.

سامان جهانتیغ افزود: در این رقابتها به ترتیب در ورزش دراز و نشست فرشید عابدی، پارا لل شهرام صفرزایی، شنا سوئدی حمید رضا عابدی و بارفیکس حسن بولاقی حائز رتبه برتر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته رو پایی با توپ فوتبال علی شیبانی، هد زدن با توپ فوتبال حسن انتظاری، میل باستانی جواد احتشامی راد، طناب زنی محمد جاسم یار احمد زهی و شنای باستانی علی رزمخواه رتبه های برتر را کسب کردند.

رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان زاهدان نیز گفت: این دوره از رقابتها با هدف شناخت نخبگان ورزشی در رشته های رکورد گیری و مهارتهای توپی و برنامه ریزی بیشتر برای همگانی کردن این ورزشها در بین آحاد مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مرتضی اربابی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان در ورزش مهارتی با توپ از ظرفیت های بالایی برخوردارند که باید در این قبیل رقابتها توانمندیهای خود را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.