رئیس کمیته هماهنگی، پیگیری و امور هنری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برنامه‌ریزی مطلوبی برای اجرای تئاتر کودک در همدان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرت‌الله رمضانی‌انور اظهار کرد: با شروع فراخوان کار کمیته هماهنگی، پیگیری و امور هنری با ارتباط با مرکز هنرهای نمایشی تهران آغاز شده و تا پایان جشنواره ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این کمیته مسئولیت هماهنگی بین گروه‌های شرکت‌کننده در استان‌های کشور را برعهده دارد، گفت: پیگیری کارهای اجرایی از قبیل مکاتبات، برنامه و تنظیم چارت جشنواره با هماهنگی دبیرخانه، هماهنگی با کارگردان‌ها و سرپرست گروه استان‎ها از دیگر وظایف کمیته هماهنگی و امور هنری محسوب می‎شود.

رئیس کمیته هماهنگی، پیگیری و امور هنری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: برای هماهنگی با داوران تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی نیروهایی از هنرمندان استان، این داوران را همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجراهای تئاتر کودک و نوجوان و خیابانی، مکان، زمان، سالن‌های اجرای نمایش، هماهنگی برنامه کارگاه‌ها و نشست های آموزشی از جمله وظایف این کمیته است که از طریق مرکز اعلام می‎شود.

رمضانی یادآور شد: یک نفر نیز به عنوان هماهنگ‌کننده از سوی این کمیته در نشست‌های سینما کانون حضور دارد تا هماهنگی لازم را برای برپایی نشست‎ها انجام دهد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.