دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: فغانی بهترین داورمان است و اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تغییر داور بازی خوشایند نبود.

اسدی: اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا خوشایند نبود/ پیگیر قضیه فغانی خواهیم شد
علیرضا اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ما پیگیر قضیه جایگزینی داور بحرینی به جای فغانی برای قضاوت بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم.

اسدی در مورد اینکه این موضوع ارتباطی با قضیه تاسف‌آور منا دارد، بیان کرد: در ابتدا یک بار دیگر فاجعه بزرگ منا را تسلیت می‌گویم اما عرب‌ها نباید این موضوع را به فوتبال ارتباط ندهند و فغانی را از قضاوت بازی الاهلال عربستان- الاهلی امارات محروم کنند.

وی تصریح کرد: ما پیگیر این موضوع خواهیم شد و بررسی‌ها لازم جهت منشاء این تغییر داوری انجام می‌دهیم.

اسدی در مورد وضعیت هدست‌های داوران گفت: ما این هدست‌ها را خریداری کردیم و از هفته هشتم در اختیار داوران قرار می‌دهیم.

 
**انتخاب اعضای کمیته اخلاق در حال بررسی است
اسدی در مورد وضعیت اعضای جدید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب اعضای کمیته اخلاق در حال بررسی است تا بهترین نفرات انتخاب شوند.  همه چیز به زودی سرجایش می‌اید اما باید به گونه‌ای برخورد شود که کمی در تنگنا قرار نگیرد.  همه باید در برابر قانون یکسان باشند اما ما این کار را نمی‌کینم باید از رکن‌مان حمایت کنیم گوشه رینگ تصمیمات عقلانی گرفته نمی‌شود  و این موضوع به فوتبال ضربه می‌زند.

وی در مورد اینکه مصاحبه‌های اعضای سابق کمیته اخلاق بیان کرد: هر کس که احساس مظلومیت می‌کند شروع به دفاع از خود کرده و اینکه این دفاع چقدر عقلانی یا غیر عقلانی است باید به قضاوت مردم گذاشت اینکه هر کسی با یک معذرت‌خواهی خطایش بخشیده شود درست نیست.
 
** نام و ملیت سرمربی برایم مهم نیست
وی در مورد اینکه اگر رییس فدراسیون فوتبال شود، کی‌روش را کنار می‌گذارد، بیان کرد: هر کسی بهترین باشد و شرایط ما را قبول کند و در محورهای مدیریتی ما برنامه داشته باشد نام و ملیتش برایمان مهم نیست و کمک این مربی به فوتبال ایران اهمیت دارد.
 
اسدی در مورد ناراحتی کی‌روش از حمایت نکردن از برنامه‌هایش گفت: هر کس به این مردم ما یک کلمه باید بدهد و علم را نهادینه کند دست او را می‌بوسم.  هر کاری هم لازم باشد انجام می‌دهم و هر کسی هم باشد به او کمک خواهم کرد در این صورت این شخص معلم من بوده و احترامش واجب است.
 
** پرونده کی‌روش از مجرای قانونی بررسی می‌شود
دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد بررسی پرونده قرارداد کی‌روش و آل‌اشپورت در وزارتخانه بیان کرد: هر اتفاقی که افتاده باشد باید مجرای قانونی آن طی شود و هم درین کار هم رخ می‌دهد.
 
وی در پایان درباره ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی ایران مقابل عمان تصریح کرد: خوشبختانه همه چیز خوب است ما از مرحوم دهداری یاد گرفتیم که از هیچ مریخی نترسیم و در زمین مسابقه وحدت داریم در داخل و خارج از خانه مثل شیر می‌جنگیم و نام یا قدرت حریف برای ما مهم نیست مردم فقط برد می‌خواهند و ما هم تلاشمان را برای خوشحالی مردم می‌کنیم.  امیدوارم تیم ملی درشان فوتبال کشورمان بازی کند و حریف را به گونه‌ای شکست دهند که مقهور قدرت ایران شود.
 
اسدی در مورد خوشبینی‌اش نسبت به فوتبال ایران بیان کرد: از کار خوب باید حمایت کرد همچنین مسئولان مخالف تیم ملی کشورشان نیستند که اگر باشد دور از عقلانیت است اگر انتقاد هم سازنده نباشد، رشد صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار