اجرای طرح های عمرانی با سرعت و كيفيت بايد اجرا شوند و در كمترين زمان به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتی مازندران گفت : شركت خدماتي و واحدهاي توليدي شهرك صنعتي شهداي محمودآباد ، تعامل بسيار خوبي با هم دارند و اين تعـامل دوسويه و هم افزايي ، هم به نفع شهرك است و هم آن را از ساير شهركها و نواحي صنعتي متمايز مي كند.

سيد مصطفي موسوی افزود : شهرك صنعتي شهداي محمودآباد جزء بهترين شهركهاي صنعتي استان است كه واحدهاي توليدي خوبي در اين شهرك درحال فعاليت هستند.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : بودجه تخصيصی در سال گذشته برای 39 شهرك و ناحيه صنعتي مازندران 30 ميليارد ريال بوده كه برای انجام طرح آسفالت شهرك صنعتی محمودآباد بيش از 10 ميليارد ريال هزينه شده است .

موسوي افزود: طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي شهـداي محمودآباد بعلت كمبود منابع مالي ، درحال متوقف شدن بود كه با پيگيريهاي بعمل آمده ، حركت اجراي آن شتاب گرفت و درحال حاضر ، بيش از 70 درصد پيشرفت در بخش ابنيه و 42 درصد پيشرفت در كل پروژه را شاهد هستيم.

به گفته وی : با توجه به كمبود منابع تخصيصي ، تاكنون بيش از 12 ميليارد ريال براي اجراي پروژه تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي شهداي محمودآباد هزينه شده است .

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ادامه داد : منابع كشور بعنوان وديعه در دستان ماست و در مقابل خدا و يكديگر بايد احساس مسئوليت كنيم تا درست هزينه كرده و پروژه ها را با دقت اجرا نماييم.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: سرعت ، کیفیت ، مهمترین ، عامل ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.