رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار گفت: اداره ورزش و جوانان به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات جوانان نیست و چنین وظیفه‌ای نیز برای اداره ورزش و جوانان تعریف نشده است.

رفع تمامی مشکلات جوانان وظیفه اداره ورزش و جوانان نیستاحمد عبدلوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان به تنهایی قادر به رفع و تامین تمامی نیازها و مطالبات جوانان این شهرستان نیست.

وی افزود: نیازهای جوانان صرفا به ورزش معطوف نمی‌شود و مسکن، اشتغال و ازدواج از مواردی است که رفع آن با همیاری مضاعف بین دستگاهی و تامین اعتبارات فزاینده، امکانپذیر می‌شود.

عبدلوند بیان کرد: در شرح وظایف اداره ورزش و جوانان نیز، رفع تمامی نیازها و دغدغه‌های جوانان تعریف نشده و تحقق چنین امر خطیری با همگرایی تمامی دستگاه‌های ذیربط امکانپذیر می‌شود.

وی افزود: در کنار پیگیری امور ورزشی، تهیه و تنظیم آمار با کمک دیگر دستگاه‌های فعال شهرستانی در حوزه‌های گوناگون اعم از آمار ازدواج، اشتغال و انعکاس آن به مسئولان بالادستی جزء وظایف اداره ورزش و جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار یادآور شد: هیچ دستگاه و ارگانی به تنهایی قادر به حل مشکلات جوانان نیست و موفقیت در چنین امری با همگرایی مضاعف و تامین اعتبارات مناسب و متناسب با نیازسنجی‌های انجام شده، حاصل خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار