یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه گفت: نیروهای ما از حملات هوایی روسیه استقبال می کنند و آماده اند در کنار روسیه با داعش بجنگند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شروان درویش، سخنگوی رسمی یکی از واحدهای اساسی ارتش آزاد سوریه با استقبال از حملات هوایی روسیه به مناطقی از خاک سوریه گفت: نیروهای تحت امر او آماده اند در کنار روسیه علیه گروه تروریستی داعش بجنگند.

سخنگوی رسمی تیپ (آتشفشان فرات-کوبانی) جمعی ارتش آزاد سوریه در گفتگو با اسپوتنیک با بیان این خبر افزود: نیروهای ما از حملات هوایی روسیه استقبال می کنند و آماده اند در کنار روسیه با داعش بجنگند.

وی افزود: بارها تاکید کردیم از هر طرفی که بخواهد با تروریست های داعش بجنگد استقبال می کنیم،‌ این گروه تهدیدی بزرگ برای همه است، در نتیجه معتقدیم عملیات فراگیر و برنامه ریزی شده می تواند در سرکوب این گروه موثر باشد.
 
درویش ادامه داد: ما عملیات ضد تروریستی روسیه را تایید می کنیم و این عملیات را گام مهمی در سرکوب و نابودی داعش می دانیم. باید در کنار حملات هوایی، در زمین نیز ضربه سهمگینی بر تروریست وارد کرد زیرا تنها عملیات هوایی کافی نخواهد بود.

این فرمانده مخالف نظام سیاسی سوریه افزود:  از مسکو می خواهیم نیروهای ما را به تسلیحات مجهز کند زیرا نیروهای آتشفشان فرات و نیروهای حمایت از خلق کرد در حال مبارزه با تروریست هایی چون داعش هستند.

سخنگوی نیروهای آتشفشان فرات ادامه داد: با حمایت هوایی جنگنده های ائتلاف می توانیم تندروها را از کوبانی (عین العرب) و دیگر شهرها بیرون برانیم، ما از روسیه می خواهیم در تجهیز نیروهایمان به سلاح با ما همکاری کند. باز هم تاکید می کنیم که بر این باوریم با عملیات هم زمان هوایی و زمینی می توان ضربه سنگینی بر داعش وارد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
كه جي از داعش خلاص بشوند و بعد با روسيه بجنكند و خودشان دولت جديد را در سورية داشته باشند اين حقه بأز ها كساني بودند كه ضد حكومت بشار أسد اين همه آدم كشتند و هنوز كه هنوز است دارند مي كشتند روسيا بايد خدمت هرويا انها برسد دست مريضا اقاي بوتين
آخرین اخبار