فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 568 کیلوگرم انواع مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در این استان خبر داد.

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد با یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس از شهرستان سرباز به ایرانشهر را داشتند، شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از خودروی هایلوکس 100 بسته تریاک به وزن یک تن به همراه سه قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی همچنین از کشف 568 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: فردی که با یک دستگاه خودروی سواری در پوشش خانوادگی اقدام به انتقال مواد مخدر از زاهدان به شهرهای شمالی کشور می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 38 کیلو و 200 گرم تریاک و 278 کیلو و 800 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به دپوی مواد مخدر در زاهدان نیز اعتراف کرد و ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با مراجعه به مخفیگاه وی 251 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.