مدیر گروه هنری سفیر گچساران گفت: یک نمایشنامه از این شهرستان به نام ' وقتی باد سرودش را می خواند' به بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج اورنگ نارکی افزود: این نمایشنامه جایزه بهترین بازیگر زن، بازیگر مرد، کارگردان، نویسنده و طراحی جشنواره تئاتر فجر در مرحله استانی را نیز کسب کرد.

وی بیان کرد: نمایشنامه وقتی باد سرود خودش را می خواند در جشنواره استانی به همراه دو اثر دیگر از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

نارکی تصریح کرد:این اثر کاری از گروه هنری سفیر گچساران و به کارگردانی مسلم نارکی در یک دوره زمانی سه ماهه تولید شده است.

وی اظهار کرد: نمایشنامه وقتی باد سرودش را سرود با مضمونی اجتماعی به معضلات اخلاقی مانند خودخواهی در یک فضای مدرن و امروزی می پردازد.

وی گفت: در این نمایشنامه هانیه کردلو، ایرحسین گشتاسبی، بهزاد شهابی، زهرا افشین زاده و علیرضا گشتاسبی با مشارکت 15 نفر دیگر ایفای نقش می کنند.

نارکی تصریح کرد: نمایشنامه 'وقتی باد سرود خودش را می خواند' ، بهمن امسال در تهران نمایش داده می شود.

در بیست و پنجمین جشنواره استانی 11 اثر نمایشی از شهرستان بویراحمد، پنج اثر از شهرستان گچساران، چهار اثر از شهرستان کهگیلویه، دو اثر از شهرستان بهمئی، دو اثر از شهرستان لنده و یک اثر نیز از شهرستان چرام شرکت کردند.

گروه هنری سفیر از سال 1372 به مدیریت اورنگ نارکی نویسنده نمایشنامه 'وقتی باد سرود خودش را می خواند' شکیل شده و تاکنون با بیش از 40 نمایش در جشنواره های ملی و بین المللی حضور داشته که از این میان می توان به نمایش 'کابوس زنی در خواب' اشاره کرد که در مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر سال 90 در تهران حضور داشت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.