رژیم صهیونیستی قصد دارد با اجرای برنامه‌ای، مزایایی را برای شرکت‌های فناوری اطلاعات اعطا کند تا بتواند بازار محصولات سایبری خود را گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کابینه‌ی رژیم صهیونیستی مزایایی را به کارمندان حوزه‌ی سایبری در بئر سبع اختصاص داده است تا از این راه موجب جلب‌توجه شرکت‌های فناوری اطلاعات و متخصصین سایبری برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شود.

برخی گزارش‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که حدود 2500 کارمند در طی ده سال آینده در این منطقه به کار مشغول می‌شوند. همچنین مقامات صهیونیست امیدوار هستند تا با اجرای این برنامه بتوانند پیشرفت سریعی در محیط سایبری به دست آورند.

البته در برخی خبرها منظور از این مزایا، نوعی مزایای مالیاتی است و دقیقا مشخص نیست آیا منظور معافیت مالیاتی است یا نوع دیگری از مزایا منظور است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که در زمینه‌ی صادرات محصولات امنیت سایبر بسیار فعال است و در سال 2014 حدود 2.5 میلیارد دلار از این محصولات را به آمریکا فروخته بود. برخی گزارش‌های حاکی است که درآمد تقریبی حدود 250 شرکت سایبری اسراییلی هرساله ده درصد رشد می‌کند. این در حالی است که مؤسسه‌ی صادرات و همکاری بین‌المللی اسراییل (IEI) اعلام کرد که درآمد کل صادرات محصولات سایبری اسراییل در سال میلادی گذشته، 3 میلیارد دلار بود.

در واقع اسراییل قصد دارد با جلب شرکت‌های فناوری در منطقه‌ی بئر سبع، آن را به یک دره‌ی سیلیکون تبدیل کند.

منبع: سایبربان

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.