مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کشتی کرمانشاه در حال احیا شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور که هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب در حال برگزاری است گفت: در شرایط کنونی کشتی استان کرمانشاه در حال احیاء شدنبا تکیه بر پشتوانه سازی و کار کردن بر روی تیم‌های پایه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن کشتی نونهالان و نوجوانان، در آینده ای نه چندان دور شاهد اوج گیری کشتی استان خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: میزبانی مسابقات کشوری در شهرستانها کمک بسیار خوبی به ایجاد شور و نشاط ورزشی در میان جوانان خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی براساس توانمندیهایی که شهرستانها دارند می خواهیم امکان سنجی کنیم که هر شهرستان توانایی برگزاری چه سطحی از مسابقات را دارد که در ادامه بتوانیم برای آنها میزبانی مسابقات کشوری و حتی بین المللی را بگیریم.

جوهری تصریح کرد: با توجه به کمک‌ها و حمایت‌های فرماندار و نماینده مردم شهرستان اسلام‌آبادغرب از ورزش، در حال حاضر شاهد برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در این دیار هستیم که با نظم و مدیریت خاصی در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوبی از سوی تیم های سراسر کشور مواجهه شده و شاهدیم که هر استان یک تیم به علاوه دو تیم از استان تهران و دو تیم از استان کرمانشاه در این مسابقات حضور دارند که نشان از باکیفیت بودن این دوره از مسابقات دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های خوبی که در این شهرستان به عمل آمده هیچ مشکلی برای اسکان، تغذیه و امور رفاهی تیم های شرکت کننده نداریم.

جوهری همچنین با اشاره به سابقه کشتی در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شهرستان اسلام آبادغرب از قدیم جزو قطب های اصلی کشتی استان و حتی کشور بوده و همواره کشتی گیران بزرگی را به کشور معرفی کرده است.

انتهای پیام/ی
 

برچسب ها: کرمانشاه ، کشتی ، احیا ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.