الیکا عبدالرزاقی از فعالیت‌های اخیر خود در مقام بازیگری با پروژه‌های تئاتر و تلویزیون می‌گوید.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر تلویزیون،‌ تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر در یک تئاتر، سریال و یک برنامه ترکیبی فعالیت می‌کنم، در تئاتر «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی و در نقش «شارلوتا» را بازی می‌کنم و قرار است از 22 مهر در سال‌ن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه رود.

وی افزود: در کل از سبک و فضای متفاوت کارهای پسیانی و همکاری با وی لذت می‌برم و «باغ آلبالو» نیز به همین شکل خواهد بود.

وی ادامه داد: در یک سریال 50 قسمتی به کارگردانی افشین اربابی در نقش کاراکتری به نام «لبخند» ایفای نقش می‌کنم و این سریال از همین هفته کلید می‌خورد.

عبدالرزاقی بیان کرد: نقش مقابل من در این سریال بیژن بنفشه‌خواه خواهد بود و به احتمال زیاد از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این بازیگر اظهار داشت: تا به حال حدود شش قسمت از سریال مذکور نوشته شده و موضوع آن در یک آسایشگاه می‌گذرد، آسایشگاهی که هیچ مشتری ندارد و فقط یک بیمار که صاحب آن جاست به چشم می‌خورد، من نیز در نقش پرستار ظاهر خواهد شد.

بازیگر «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیان کرد: «سه شو» به کارگردانی جواد رضویان برنامه‌ای ترکیبی است که دو بخش اجرا و بازیگری دارد، بخش اجرا را جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه انجام می‌دهند و بخش نمایشی آن را من و رضا شفیعی‌جم بر عهده داریم.

وی در خصوص زمان پخش برنامه «سه شو» گفت: برنامه «سه شو» قرار است از یک یا دو هفته آینده در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از شبکه 3 پخش شود.

این بازیگر با بیان این مطلب که برای حضور در تلویزیون، تئاتر و سینما کار خوب را انتخاب کنم، عنوان کرد: برای من فرق نمی‌کند که در تلویزیون، سینما و یا تئاتر فعالیت کنم و مهم انجام کار خوب است که همیشه مدنظر دارم، اما چون تا به حال تجربه زیادی در زمینه سینما نداشتم تمایل دارم در این زمینه تجربه‌های بیشتری به دست آورم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال فیلمنامه فیلمی را برای نقش‌آفرینی در آن رد کرده، اظهار داشت: به تازگی همکاری با پروژه «آی این عبدالحلیم» را به خاطر مشغله‌ کاری و حضور در تئاتر «باغ آلبالو» رد کردم. در صورتی که کار با احسان عبدی‌پور به عنوان کارگردانی با استعداد و خوش ذوق را دوست داشتم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.