در این نشست که در چهاردهم هر ماه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی استان برگزار می‌شود اصولا 12 عنوان کتاب توسط فعالین حوزه کتاب و همچنین علاقمندان به این حوزه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صادقی سرپرست کتابخانه های عمومی استان گفت: کتابخوان عنوان نشست هایی هست که به متظور به اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفی کتاب ماهانه در سراسر کشور و با برنامه ریزی های صورت گرفته اجرا می‌گردد. 

وی خاطر نشان کرد که آشنایی عموم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگسازی این امر، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی از سیاست های طرح کتابخوان است. 

صادقی گفت در ماه های آتی علاوه بر نشست های استانی، نشست های شهرستانی نیز اجراخواهد شد. 

کتابداران، نویسندگان، فعالین رسانه حوزه کتاب، اعضای کتابخانه های عمومی و همچنین علاقه مندان به این حوزه از جمله معرفی کنندگان کتاب در جلسات نشست کتابخوان هستند. 

در پایان علاقه مندان به ثبت نام برای معرفی کتاب در جلسات یاد شده از طریق سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به نشانیwww. Zanjanp1.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: نشست ، زنجان ، کتابخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.