مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح نخستین پارک کودک این استان در هفته کودک در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  عیسی گرجی زاده  افزود: در ایران به دلیل اهمیت خاص بحث کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

وی شعار جهانی روز کودک در سال جاری را «دنیا با لبخند کودکان زیباست» عنوان کرد و اظهار داشت: مهمترین دارایی و سرمایه ای که فردای ما در گرو امروز آنهاست کودکان هستند، بنابراین حمایت از کودک به عنوان بنیادی ترین بخش زندگی انسان ضروری است.

گرجی زاده با تأکید بر توجه جدی به کودک به عنوان یک شهروند، یادآور شد: در این خصوص باید به نیازها و مطالبات کودکان با برنامه ریزی دقیق پاسخ مثبت دهیم.

وی به تشریح برنامه های هفته کودک در این استان پرداخت و بیان کرد: در این راستا جلسه کارگروه کودک و نوجوان با حضور مدیران و نهادهای همسو برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد حلقه و زنجیر دوستی با حضور ۲۰۰ کودک در میدان معلم شهر یاسوج در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه به عنوان یکی از مهمترین برنامه های هفته کودک سال جاری خبر داد.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمیدونم چی بود
برام نیومد بالا