شیراز؛

گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم

با هدف بسط و گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم در برگزاری همایش های مشترک سال 95 مسئولان همایش این دانشگاه ها با یکدیگر در قم دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این دیدار که با هدف بسط و گسترش همکاری های دو دانشگاه در برگزاری همایش های مشترک سال 95 انجام شد؛ ساطع مسئول برگزاری همایش "انسان، جامعه و سلامت" ضمن بیان اهداف این همایش میان رشته ای از برگزاری نخستین پیش نشست با عنوان "از طب جسمانی تا طب روحانی" در مهرماه امسال خبر داد.

همچنین در این دیدار آیت الله لطف اله دژکام دبیر علمی چهارمین همایش "اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری" و حجت الاسلام مدبر دبیر علمی همایش "تحول نظام سلامت در حوزه معنویت"، به بحث و تبادل نظر در خصوص کاربردی کردن مبانی و مفاهیم نظری در برنامه ریزی و سیاست گذاری سلامت پرداختند.

تفویضی مدیر مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز با بیان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و تجارب برگزاری همایش های میان رشته ای، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم  را در عملیاتی سازی و کاربست محصولات این همایش، اعلام داشت.

در این جلسه که به میزبانی دانشگاه قم برگزارشد، برقعی رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم و جمعی از کارشناسان آن دانشگاه حضور داشتند.

همایش های "اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری" و "تحول نظام سلامت در حوزه معنویت" به طور همزمان 2 اردیبهشت ماه سال95 در جهرم و همایش "انسان، جامعه، سلامت" 8 تا 10 اردیبهشت ماه 95 در شهر مقدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: گسترش ، دانشگاه ، پزشکی ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.