قزوین؛

تجلیل از واحد نمونه صنعتی

به مناسبت هفته استاندارد از 22 واحد نمونه صنعتی استان تجلیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ به گفته ی مدیر کل استاندارد استان ، امسال 70 واحد صنعتی متقاضی دریافت نشان ملی استاندارد بودند  که پس از ارزیابی 22 واحد نمونه دارای معیارهای استاندارد انتخاب شدند .

طاهری همچنین از رشد 80 درصدی صدور پروانه های  نشان استاندارد در استان خبر داد و افزود: این رشد نشان دهنده این است که واحدهای تولیدی استان در جهت بهبود کیفیت کالاهای خود گام بر می دارند .

مشاور رئیس  سازمان استاندار کشور هم در این مراسم خواستار حمایت از صنایع و فراهم کردن زیر ساخت های  توسعه برای تولید کالاهای با کیفیت شد .


وکیل الرعایا همچنین بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین در بخش صنعت تاکید کرد.

محمدی نماینده مردم قزوین البر و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از اختصاص چهار هزار میلیارد تومان جهت توسعه و رونق کار آفرینی در کشور خبر داد و افزود: با رونق بخش صنعت و تشویق صادر کنندگان نمونه  می توان زمینه رشد و توسعه صنعت و حفظ اشتغال را فراهم کرد .

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و  آوج در مجلس شورای اسلامی  هم دنیای اقتصاد را دنیای بدون مرز عنوان کرد و افزود: در بخش اقتصادی و تولید هر کسی که بتواند کالای باکیفیت تولید کند می تواند بازارهای جهانی را هم تصاحب کند .


روزبه استاندار قزوین نیز از کیفیت پایین پخت نان در استان گلایه کرد و از مدیران استاندارد خواست :  با توجه به اینکه نان نقش مهمی را در سبد غذایی خانوارها دارد اداره استاندارد بر افزایش کیفیت قوت غالب مردم نظارت بیشتری داشته باشد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.