گروه اعزامی صندوق بین المللی پول پس از سفر به ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اصلاحات عمیق و موج ورود سرمایه، اقتصاد ایران را شکوفا خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت صندوق بین المللی پول، گروه اعزامی این صندوق به تهران در پایان سفر خود، در ارزیابی وضع اقتصاد ایران بیانیه ای منتشر کرد. بر اساس این بیانیه، اجرای اصلاحات عمیق تر و گسترده ساختاری در اقتصاد ایران، منجر به تقویت اعتماد به اقتصاد ایران و موج ورود سرمایه خواهد شد. در نتیجه، اقتصاد ایران در مسیر رشد بیشتر قرار خواهد گرفت.

صندوق بین المللی پول اعلام کرد براساس یافته های اولیه این سفر گزارشی تهیه خواهد کرد که پس از تأیید شدن بوسیله مدیران این نهاد برای تصمیم گیری نهایی به هیئت مدیره ارائه خواهد شد. 

تیمی از صندوق بین المللی پول به ریاست مارتین سریسولا، معاون مدیر بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی این صندوق، نوزدهم تا سی ام سپتامبر (28 شهریور تا 8 مهر) به منظور پیگیری رایزنی‌های مربوط به اجرای ماده چهارم منشور این نهاد به تهران سفر کرد. عاصم حسین، دیگر عضو بلندپایه بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی، نیز در بخشهایی از این گفتگوها حضور داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار