مدیرکل شرکت پست استان کردستان گفت: 15 دفتر پست شهری ،121 دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و 191 دفتر پیشخوان روستایی در استان کردستان زیر نظر این اداره فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فاتح احمدی در مراسم روز جهانی پست با اعلام این خبر  افزود: در مجموع یک هزار و 796 نقطه تماس پستی اعم از دفاتر پستی شهری و روستایی، پیشخوان دولت و صنادیق معابر شهری و شخصی در استان کردستان وجود دارد.

وی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع چهار میلیون و 890 هزار مرسوله پستی در استان کردستان جابجا شده است.

مدیرکل شرکت پست استان کردستان گفت: در این مدت 560 بسته از کردستان به خارج از کشور ارسال شده است و یک هزار و 36 مرسوله نیز از خارج از کشور به استان وارد شده است.

وی همچنین از دیگر اقدامات پست راه اندازی سرویس TLS عنوان کرد که مرسوله پستی را در مدت زمان معینی که خود فرستنده درخواست می کند به گیرنده ارسال خواهد کرد.

احمدی  راه اندازی رهگیری الکترونیکی مرسوله پستی از طریق پیامک، سرویس امضای الکترونیکی و ثبت نام متقاضیان برای دریافت کارت ملی هوشمند را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

مدیرکل شرکت پست استان کردستان به طرح ملی«سینا» اشاره کرد و افزود: پروژه سینا موسوم به «سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان» با هدف تسهیل در مراودات پستی در ایران راه اندازی شده که مقدمات کار آن نیز در استان کردستان انجام شده است. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.