نخستین نمایشگاه و همایش تخصصی باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان در فارس در حال برگزاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر بازاریابی استان فارس با تببین اهداف این باشگاه گفت : این اهداف در راستای حمایت از تولیدات ملی و قرار داد با 50 کارخانه داخلی  و شرکتهای تولیدی شامل انواع مصالح و لوازم ساختمانی است .

غلامرضا رضایی با بیان اینکه علاقه مندان جهت عضویت در نمایشگاه می توانند با ثبت نام به صورت حضوری از طریق شعب بانک مسکن یا از طریق کد پستی منزل کارت عضویت را دریافت کنند ؛ افزود: این نمایشگاه در همه زمینه ها از جمله خرید مصالح ، لوازم ساختمانی و خرید و فروش ملک به صورت اینترنتی در سایت بانک مسکن استان فارس خدمات مشاوره ای به صورت رایگان ارائه می دهد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه و همایش با حضور کارشناسان  قوه قضائیه و حضور 50 شرکت و سازمان و نهاد از جمله بانک مسکن ، انجمن انبوه سازان استان فارس، بنیاد مسکن و شهرسازی ، شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، شرکت سیمان فارس نو ، شرکت گیتی پسند و اتاق اصناف و 12 اتحادیه مربوط به بخش مسکن و ساختمان از 15 الی 19 مهر ماه امسال در حال برگزاری است .

رضایی تصریح کرد : علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 22  واقع در خیابان زند جنب پاساژ شهر شب ساختمان سابق بانک مسکن ،شعب استان فارس بازدید کنند.

وی از جوایز ارزنده در این نمایشگاه  که شامل هشت میلیون تومان وام خرید کالا و 15 میلیون تومان وام خرید خودرو است خبر داد .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.