معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریز، را شهری دانست که قابلیت تبدیل شدن به قطب انیمیشن کشور را دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نصرالله جهانگرد در اولین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و همراه تبریز که در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه گذاری های دولتی و غیر دولتی در حوزه IT و ICT گفت: بر اساس آمارها ، با سرمایه گذاری هایی که در شهرستان های مختلف انجام شده بیشتر از تهران نتایج مطلوب داشته است.

به گفته وی، دانشگاه هنر اسلامی تبریز در چند رشته مهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هنرهای دیجیتالی، پیشرو دانشگاه های کشور است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم توجه تمامی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه ها به امر اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد: دانشگاه ها باید دانشگاه مهارت آفرین و کار آفرین باشند و فعالیت های خود را منحصر در آموزش صرف نکنند.

وی با بیان اینکه توجه بیش از پیش به حوزه فناوری اطلاعات می تواند ارزش افزوده خوبی برای کشور به همراه داشته باشد، گفت : حوزه کشاورزی در ایده آل ترین شرایط می تواند 11 درصد ارزش افزوده و 17 درصد اشتغال حوزه صنعت، 40 درصد ارزش افزوده و 35 درصد اشتغال و حوزه خدمات می تواند 50 درصد ارزش افزوده و 48 درصد اشتغال را برای کشور رقم بزند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.