مدیر کل استاندارد استان قزوین از رشد 80 درصدی صدور پروانه های نشان استاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ طاهری در مراسم تجلیل از 22 واحد صنعتی قزوین به مناسبت هفته استاندارد این رشد را  نشان دهنده این دانست که واحدهای تولیدی استان در جهت بهبود کیفیت کالاهای خود گام بر می دارند.

به گفته طاهری امسال 70 واحد صنعتی متقاضی دریافت نشان ملی استاندارد بودند  که در نهایت 22 واحد نمونه با رعایت معیارهای استاندارد انتخاب شدند.

 استاندار قزوین در این مراسم بر ضرورت توجه به مولفه استاندارد در همه بخش های زندگی مردم تاکید کرد و افزود: استاندارد درهمه بخش ها خصوصا حمل و نقل و خدمات مردم باید نظارت بیشتری داشته باشد .

مرتضی روزبه بر ضرورت به روز کردن معیارها و ملاکهای استاندارد کشور جهت فراهم کردن زمینه صادرات تولیدی در بازارهای جهانی نیز تاکید کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و  آوج در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: در بخش اقتصادی و تولید هر کس که بتواند کالای با کیفیت تولید کند، می تواند بازارهای جهانی را هم تصاحب کند.

روح الله عباس پور تعامل صنعت با مراکز علمی و دانشگاهی را گامی مهم در جهت بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی دانست و خواستار استقلال داشتن اداره استاندار جهت نظارت بیشتر بر کالاهای تولیدی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.