مهرداد ميناوند پيشكسوت پرسپوليس در مسير رشت به كپورچال دچار سانحه رانندگى شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ميناوند براى حضور در مزار هادى نوروزى عازم كپور چال بود كه ماشينش در نوشهر چپ كرد اما خوشبختانه وى آسيبى نديد. 

 

ميناوند درباره اين تصادف گفت : متاسفانه ماشينم چپ شد اما خدا شكر بلايي به سرم نيامد و زنده هستم .من براي حضور در مراسم خيريه به رشت رفته بودم كه پس از مراسم تصميم گرفتى راهي روستاى نوروزى شوم تا سر مزار آن مرحوم حاضر شوم كه اين حادثه برايم اتفاق افتاد. 

میناوند: خدا را شکر زنده ام
 
وي بيان كرد : فكر مي كنم فقط به خاطر هادى و همان بچه هايى كه در رشت كار خيريه برايشان انجام دادم زنده هستم. 
 
ميناوند در مورد شرح حادثه گفت : متاسفانه در جاده علامتى نبود تا نشان از باريك شدن جاده بدهد همچنين چراغ چشمك زن هم به اندازه چراغ قوه هم نور نداشت تا جاده را ببينم يك لحظه كنترل ماشين از دستم در رفت و چپ كردم. 

میناوند: خدا را شکر زنده ام

وى در پايان خاطر نشان كرد: مردم آن حوالى به كمكم شتافتند و نيروى انتظامى هم بعد از ٤٠ دقيقه به آنجا آمد خدا را شكر مى كنم كه الان زنده هستم.
 
** گفتنی است؛ باشگاه پرطرفدار پرسپولیس این روزها در مسیر تندباد حادثه قرار گرفته و هر روز خبرها و سانحه جدیدی از قرمز پوشان به گوش می رسد که تا حدود زیادی هواداران را نگران کرده است.
 
پس از درگذشت کاپیتان نوروزی، اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو که قصد داشت با موتور خود را به محل تمرین پرسپولیس برساند ، در راه دچار سانحه شد.  شدت جراحت وی به حدی بود که نیک سیرت را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند. 

اکنون نیز مهرداد میناوند دچار سانحه شده که خدا را شکر آسیبی به وی نرسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۴
چه بلايي داره سرپرسپوليسيا مياد.. پيشنهاد ميکنم باشگاه يه قربوني چيزي بده
آخرین اخبار