این روزها مسولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا هر چه زودتر وضعیت مالی بازیکنان را روشن کنند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان بعد از بازی در مقابل تیم راه آهن در تعطیلات لیگ برتر به نجف سفر کرد و به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده بود تا زمانی که مشکل مسکن اش حل نشود به ایران بازنمی گردد اما طبق هماهنگی صورت گرفته قرار بود کرار روز گذشته به ایران بازگردد که این امر صورت نگرفت و کرار هافبک عراقی آبی پوشان از آمدن به ایران سر باز زد.

 مدیر برنامه جاسم کرار هم اعلام کرد تا زمانی که مشکل مسکن کرار حل نشود این بازیکن به ایران بازنخواهد.

سعیدی مدیر برنامه کرار گفته که استقلالی ها نیز قبول دارند که مشکل را حل کنند اما امروز و فردا می کنند . در هر صورت با توجه به اینکه کرار بازیکن خارجی محسوب می شود از همین رو مسولان استقلال باید فکری به حال مسکن این بازیکن کنند. 
 
محسن کریمی نمی تواند در تمرینات تیم شرکت کند
 
محسن کریمی پدیده تیم فوتبال استقلال که در بازی اخیر دچار مصدوميت شده بود همچنان از حضور در تمرینات تیمی محروم است و به گفته نوروزی معاون پزشکی آبی پوشان این بازیکن اصلا نباید در در تمرینات تیم حاضر شود تا بهبودی خود را به طور کامل بدست آورد.  
 
مگویان تمرینات خود را شروع می کند
 
هرایر مگویان که روزهای گذشته به دلیل مشکلات مالی و مصدوميت نتوانسته بود در تمرینات تیمی شرکت کند احتمال دارد بعد از رفع مصدوميت از فردا در تمرینات گروهی شرکت کند. 
 
همراه اول حامی مالی جدید آبی پوشان
 
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسولان باشگاه استقلال قرار است همراه اول به عنوان اسپانسر جدید پیراهن آبی پوشان از اوایل هفته آینده کار خود را با آبی پوشان آغاز کند تا از این رو مسولان مشکلات مالی بازیکنان را نیز حل کنند. 
 
ابی پوشان به مصاف راه آهن می روند

تیم فوتبال استقلال امروز ساعت 15 در ورزشگاه اکباتان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم راه آهن می رود تا از این رو با آمادگی هر چه بیشتر به مسابقات لیگ برتر برود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار