مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به خرید یک دستگاه ام.آر.آی با هزینه ای افزون بر 60 میلیارد ریال برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، گفت: این دستگاه پس از طی مراحل گمرکی به این شهرستان حمل می شود.

تجهیز بیمارستان دهدشت به دستگاه  ام.آر.آیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید غفار شفایی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی ساختمان ام.آر.آی بیمارستان دهدشت، افزود: با راه اندازی این دستگاه ارائه خدمات به بیماران با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی نصب دستگاه ام.آر.آی را یکی از نیازهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت دانست و بیان کرد: طولانی بودن مسیر و هزینه بالا در زمینه انجام این آزمایش در استان های همجوار مشکلات متعددی را برای بیماران شهرستان کهگیلویه ایجاد کرده است.

شفایی راه اندازی سونوگرافی در کلینیک امام علی (ع) دهدشت را از دیگر خدمات ارائه شده به مردم شهرستان کهگیلویه برشمرد و اظهار کرد: این مرکز در راستای طرح تحول نظام سلامت سه روز در هفته به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با 160 تخت مصوب و 200 تخت فعال جمعیت 270 هزار نفری شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را زیر پوشش بهداشتی و درمانی دارد.

انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.