فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ارتباط نزدیک مرزداران به عنوان مرزبانان زمینه‌ساز افزایش امنیت در جامعه بوده که انتظار می‌رود تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی در نشست با مرزبانان و مرزنشینان شهر مرزی اسلام‌آباد شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ارتباط نزدیک مرزداران به عنوان مرزبانان زمینه‌ساز افزایش امنیت در جامعه بوده که انتظار می‌رود تقویت شود.

وی افزود: نیروی انتظامی تفاوت خاصی با پلیس کشورهای دیگر دارد چرا که مأموران انتظامی و هنگ مرزی براساس برخورد با جرایم هنجارشکنان امنیت بسیار خوب عمل کرده و عرصه را به هنجارشکنان ناامن کرده‌اند.

احمدی با تشریح عملکرد دولت یازدهم در شهرستان پارس‌آباد و بخش اسلام‌آباد که در نقطه صفر مرزی واقع شده است، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های کلان برای روستاها و قشلاقات انجام شده که امیدواریم با تحقق آن شاهد توسعه و عمران روستاها باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از روند تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی و تعمیر و تجهیز فرودگاه که بزرگ‌ترین زیرساخت شهرستان محسوب می‌شود، خبر داد و گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای مهار آب‌های مرزی در این شهرستان مرزی هزینه می‌شود.

احمدی امنیت را حاصل دسترنج و تلاش‌های نیروهای انتظامی و هنگ مرزی و توسعه و آرامش و فعالیت های عمرانی را در گرو امنیت دانست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.