پژمان سکونتی در پنجمین دوره مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مدال برنز وزن 80 کیلوگرم کشتی پهلوانی رابه دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ پنجمین دوره مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی  در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز پایان پذیرفت.

رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در وزن های 60، 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم طی روزهای 16 و 17 مهرماه برگزار شد

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های کشورهای پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، هند، ایران، تاجیکستان، نپال، کره جنوبی، ویتنام، عراق، افغانستان، مالزی، چین تایپه، تایلند، اندونزی، کامبوج، امارات، قطر، بحرین حضور داشتند.

در پایان رقابت های کشتی پهلوانی پژمان سکونتی ورزشکار عنوان دار کردستانی موفق در وزن 80 کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویخت و بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.

سکونتی در دور اول مسابقات در مقابل ورزشکاری از پاکستان شکست خورد و در دور با قرعه استراحت روبرو شد و در رده بندی این رقابت ها با ضربه فنی در مصاف با ورزشکاری از کشور مالزی به پیروزی دست یافت و سوم شد.

این ورزشکار کردستانی در روز 15 مهرماه در قالب کاروان 5 نفره تیم ملی در بخش مسابقات تیمی زورخانه ای بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گرفت و مدال زرین طلا را بر گردن آویخت.

گفتنی است پنجمین دوره رقابت های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا با حضور 20 کشور در روزهای 15 تا 17 مهر در شهر تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کسب ، مدال ، رقابت ، حضور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.