لرستان؛

انتقال پيکر 3 نفر از جان‌باختگان لرستاني حادثه منا به کشور

پيکرهاي مطهر غضنفر بشيري‌گورزي از بروجرد، پرويز حبيبي از ازنا و مصطفي تودويي از اليگودرز از جان‌باختگان حادثه منا امروز، ۱۸ مهر، به کشور منتقل و سپس براي خاک‌سپاري به شهرستان‌هاي مربوطه انتقال داده مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خسروي  افزود: پيکر هفت لرستاني حادثه منا در ميان 67 نفر از مفقودين کشور هستند که بعد از گذشت 17 روز هنوز پيکرهاي آن‌ها پيدا نشده است.

وي افزود: از اين تعداد پنج نفر از بروجرد به نام‌هاي محمدموسي کرمي، محمدعلي پناهي، جواد چکشي، علي زرگريان و فتح‌الله گودرزي و دو نفر از ازنا به نام‌هاي ابوالقاسم خليلي و علي‌رضا بنيادي در ميان مفقودين هستند.

خسروي گفت: دولت عربستان پيکر يک‌هزار و 400 نفر از جان‌باختگان حادثه منا را دفن کرده که در همين راستا اثر انگشت هفت لرستاني اين حادثه که در ليست مفقودين هستند به همراه اثر انگشت ساير مفقودين کشور در اين حادثه براي شناسايي ارسال شده است تا مشخص شود که جان‌باختگان لرستاني در ميان پيکرهاي دفن شده هستند يا نه.

مدير کل سازمان حج و زيارت لرستان با اشاره به اين‌که 32 نفر از استان در حادثه منا جان باخته‌اند، افزود: تاکنون پيکر 25 نفر از جان‌باختگان شناسايي شده است که تاکنون پيکر 22 نفر از جان‌باختگان استان به شهرستان‌هاي محل سکونتشان انتقال و به خاک سپرده شده‌اند.

وي گفت: پيکر يک نفر در تهران و پيکر يک جان‌باخته بروجردي در مکه دفن شده و پيکرهاي غضنفر بشيري‌گورزي از بروجرد، پرويز حبيبي از ازنا و مصطفي تودويي از اليگودرز امروز به کشور منتقل و سپس براي خاک‌سپاري به شهرستان‌هاي مربوطه انتقال داده مي‌شوند.

خسروي افزود: اما همچنان پيکر هفت نفر از جان‌باختگان پيدا نشده و بايد منتظر مشخص شدن اثر انگشت جان‌باختگان و پيکرهايي که دفن شده‌اند، بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.