فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است گفت : پليس در مسير تحقق عدالت و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم شبانه روز تلاش مي كند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي در همايش فرهنگي آموزشي كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان كه به مناسبت هفته ناجا برگزار مي شد گفت: حاصل برگزاري همايش ملي سبك زندگي، نظم و امنيت كه در سال جاري توسط فرماندهي انتظامي استان زنجان انجام شد تبلور شور و شعور حسيني بود.

وي تاكيد كرد : اين همايش با مشاركت نخبگان و دانشگاهيان برگزار كه نقش ويژه اي در تبيين نقشه راه اصلاح سبك زندگي جامعه كنوني و تعيين چار چوب سبك زندگي اسلامي ايراني مبتني بر اصول و سيره نبوي و علوي داشت.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به موقعيت و جمعيت شهرستان زنجان افزود : تلاش هاي خوبي توسط كاركنان خدوم اين شهرستان در راستاي خدمات رساني به مردم صورت گرفته است كه جاي تقدير و تشكر دارد .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه اين فرماندهي داراي نيروهاي كارآمد ، پر تلاش ، علمي و دانش بنيان است افزود : امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است.

صالحي با تاكيد بر اينكه كاركنان سخت كوش فرماندهي انتظامي استان زنجان و شهرستان زنجان در راستاي تامين و حفظ امنيت از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نمي كنند اظهار کرد: كاركنان پليس كه در مسير تحقق عدالت و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم تلاش مي كنند شايسته تقدير هستند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه خون پاک شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني جامعه ما است خاطر نشان كرد : امروز به بركت خون شهدا و در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري به نقطه اي از اوج امادگي و اقتدار رسيده ايم كه با يك فرمان مقام معظم رهبري مسير گفتمان استكبار عوض مي شود.

اين مقام انتظامي مشاركت مردم را شرط مهم و موفقيت پليس در تامين و استقرار نظم و امنيت پايدار در جامعه بيان و تصريح كرد : خوشبختانه تعامل بسيارخوبي بين مردم و پليس وجود داشته و باعث امنيت مطلوب در جامعه شده است.

وي با تاكيد بر فراهم كردن شرايط ازدواج آسان در جامعه گفت : اميدواريم كساني كه ازدواج كرده اند در سايه قرآن و خون پاك شهدا شاهد فرزندان سالم و آينده ساز باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: امنیت ، عدالت ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.