سرمربی فوتبال تیم ملی کشورمان اظهار کرد: کسی که با امضاهای خود پرونده‌ی آل اشپورت را علیه من بازکرده می‌شناسم و به زودی در این خصوص افشاگری می‌کنم.

کی‌روش : پرونده‌سازان علیه خود را می‌شناسم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کی‌روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی و دیدار برابر ژاپن اظهار کرد: در درجه اول باید بگویم خیلی خوشحالم که در خانه خود و با این شرایط آب‌و‌هوایی مطلوب تمرین می‌کنیم بعد از چند روز حضور در شرایط آب‌و‌هوایی دشوار از امروز تمرینات خود را برای دیدار مقابل ژاپن پی می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه ایا تساوی مقابل عمان فنی بود یا شرایط آب‌و‌هوایی در توقف ایران در این بازی تاثیر داشت بیان کرد: بارها این مسئله را تکرار کردم که می‌توان این دیدار را به عنوان  یک سکه دو رو نگاه کرد اگر از لحاظ عملکرد به این بازی نگاه کنیم به طور حتم کیفیت مناسبی نداشتیم ما هم می‌دانیم که آن دیدار، روز خوب ایران نبود. شما فکر می‌کنید چرا تیم ملی در 14 سال اخیر نتوانسته مقابل عمان نتیجه بگیرد؟ بی‌شک  آب‌و‌هوای گرم و رطوبت بالا تاثیر زیادی در این امر داشته است. اما اگر آن طرف سکه نگاهی بیندازیم می‌بینیم که ایران یک امتیاز ارزشمند در مسیر مقدماتی 2018 روسیه گرفته است 4 بازی و 12 امتیاز پیش روی ماست که 3 بازی آن در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در هر گروهی حداقل دو تیم کاندیدای صعود به  دور دوم جام جهانی هستند. ایران اکنون با کسب 8 امتیاز صدر نشین گروه است. اگر گروه عربستان دقت کنید متوجه می‌شوید آنها با 12 امتیاز در صدر هستند و امارات با کسب 7 امتیاز شرایط سختی برای صعود دارد.

کی‌روش درباره‌ی مشکلات تیم ملی از جمله زمین تمرینی، تدارکات نامناسب و همچنین درگیری با اعضای سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنم همه چیز فوق‌العاده پیش می‌رود در صدر گروه قرار داریم و همچنین یک دیدار جذاب و بین‌المللی با ژاپن برگزار می‌کنیم . اگرهواداران می‌خواهند فوتبال خوبی ببینند روز سه‌شنبه به ورزشگاه آزادی آماده و به حمایت از ایران بپردازند. عقلانی نیست در مورد زمین حرف بزنیم زیرا این گونه به نظر می‌رسد که این مسئله تاسف برانگیز هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: اما در مورد اختلافات به وجود آمده  باید بگویم که دقیقا می‌دانم چه شخصی پشت این پرونده قرار دارد. بعد از دیدار مقابل ژاپن در کنفرانس خبری با وکیلم شرکت کرده و قدم به قدم مسائل مربوط به پرونده شرکت 
 آل اشپورت را مطرح می‌کنم.اطلاع دارم چه کسی در فدراسیون این امضاها را انجام داده و پرونده مذکور را بازکرده است. من به تمام این مسائل آگاه هستم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تقابل ایران و ژاپن ثابت می‌کند کدام یک بهترین تیم آسیا است یا خیر؟ و آیا جوانان ایرانی می‌توانند در مقابل این حریف مدعی قدرت‌نمایی کنند بیان کرد: ژاپن حریف بسیار خوبی است که بازیکنان بزرگی در فوتبال اروپا دارد. فرصت بسیار ویژه‌ای است که همانند دیدار برابر سوئد و شیلی از چنین مسابقاتی استفاده کرد و از یک مسابقه بزرگ لذت ببریم. فکر نمی‌کنم حتی یک نفر هم در جهان شک‌و‌شبهه‌ای در خصوص قدرت ژاپن داشته باشد. وقتی در یک تیم ملی بازیکنان بین‌المللی از لیگ‌های انگلیس، آلمان و سایر کشورهای مطرح اروپا حضور دارند. بی‌شک این تیم از کیفیت وتجربه بالایی برخوردار است.ضمن اینکه حلیل هودزیچ سرمربی چشم بادامی‌ها از مربیان شناخته شده دنیا است.

وی ادامه داد: سوال اصلی قدرتمند تر بودن کدام تیم نیست. بلکه مسئله اصلی این است که ما بازیکنان جوانی داریم که تاکنون  فرصت بین‌المللی زیادی نداشته‌اند و تقابل آنها با امثال کاگاوا و هوندا برای جوانان ایرانی تجربه‌ای مغتنم است.

کی‌روش گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که ازتمام توان خود برای تشویق هواداران به حضور در استادیوم استفاده کنند و این بازیکنان جوان را در راستای یک تجربه بین‌المللی بزرگ قرار دهند.قول می‌دهیم که از حالا تا دیدار مقابل ژاپن با کمک شما رسانه‌ها، برای این بازی تبلیغ گسترده انجام داده  و یک روز باشکوه را به وجود آوریم. همه رسانه‌ها بتوانیم به گونه‌ای کار کنیم که بیش از 50 هزار نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند یک برد بزرگ برای شما رقم خورده است. بعد از آن در خصوص مسائل داخلی تیم ملی صحبت می‌کنم.

وی درباره شایعه حضور جواد نکونام در تیم ملی بیان کرد: تا جایی که من می‌دانم این خبر صحت ندارد امیدوار هستم رابطه مربیگری بین نکونام و تیم ملی ایجاد شود و جوانان ما از حضور در کنار وی درس گیرند.

کی‌روش در آخر با نشان دادن جیب‌های خود گفت: در این جیب‌ها چیزی ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
بنظرم میاد کیروش حقوق روزی 15000/000 تومان کمش ! بیچاره از فقر و تهی دستی و بیکاری به چکنم چکنم افتاده خیلی مظلوم و مسکینه بیچاره ! اینهم به فکر و غصه خوردنمون اضافه شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
آقای کیروش نگران نباش این هفته آقای کیروشی پور در برنامه 90 با حمایت کامل ازشما بابت بازی درخشان مقابل عمان تمامی اتهامات را از شما دور و متوجه منتقدانه شما می کنه.
آخرین اخبار